lördag 11 augusti 2012

Då var det dags igen;)

Japp bebis nr 3 är på väg:). Är beräknad att komma den 18e januari. Får se om det ändras på RUL som vi ska på om en och en halv vecka. 
Har precis gått in i vecka 18 och kan väl tycka att jag mår ungefär lika som med Oliver & William, Förutom att jag är MYCKET tröttare denna gång, fick jag som jag ville så skulle jag sova typ 18h/dygn haha. Funkar ju inte riktigt när man redan har två vildar här hemma:). Men har ändå varit skönt att ha H hemma över hela sommaren så man har kunnat gått och lagt sig några timmar på dagen när orken tryter.

1 kommentar:

  1. KÄRA NÅN!!! 3 barns mamma! Grattis!!! Va häftigt! Du är ju hur cool som helst. Själv har tanken inte ens slagit mig.. Va spännande! Ska ni tjuvkika vad det är för något denna gång..?

    SvaraRadera