onsdag 15 augusti 2012

Slut med mammaledigheten

ja för ett tag framöver i alla fall.
Har verkligen försökt att njuta min sista lediga dag, men kan ju säga att det har varit lättare sagt än gjort. Tog mig inte upp ur sängen förrän runt tolv snåret pga illamåendet. Hade ju i och för sig varit vaken med William från 5.30-9.00 sen slumrade jag till lite i Olivers säng men vid tio kom Oliver och ville ha frukost. Kände då att jag mådde pyton så jag sparkade upp sambon så jag kunde gå och lägga mig igen.
Kombinationen vart och härligt väder och illamånde är inte den bästa kan jag lova. Kunde inte ta mig ut förrän vid 4 då jag äntligen fått i mig lite mat. Men fick i alla fall minst två härliga timmar ute i sommarvärmen:).
Nu ska jag och Oliver mysa i soffan en stund sen får det bli en tidig sänggång för min del också efetrsom man ska upp och jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar