söndag 19 augusti 2012

Packar

håller på att packa i ordning dagis väskorna som ska med imorgon när inskolningen börjar. Är mycket som ska med, speciellt nu när man har två barn som ska gå där. Men jag tänkte att jag är snäll och fixar det åt sambon (det är ju han som har hand om resten av inskolningen). Och då känns det som att det var lika bra att göra det nu, innan vi åker på kalas för när vi kommer hem kommer jag förmodligen vara galet trött och vilja krypa ner i soffa på en gång.
Och imorgon börjar min helvetets vecka. Hade ju bara torsdag ledigt och nu är det p-möte då så blir noll dagar ledig istället. Aja, bara att bita ihop, kommer inte hinna jobba så många av just den veckan ändå. 

1 kommentar:

  1. Spännande med inskolningen nu! Hoppas det går bra men det tror jag att det gör :) Var det i veckan ni hade RUL med? Du får höra av dig när du orkar ses sen när det är lite lugnare ;) kramar

    SvaraRadera