fredag 17 augusti 2012

Jobbstart

Gick hur bra som helst att jobba igår. Märks att man bara varit därifrån över sommaren då jag jobbade lite extra sen förra året i november.
Sambon har även han gått tillbaka till jobbet. Egentligen skulle han inte börja förrän imorogn men hans chef ringde idag och frågade om han kunde komma. Hoppas verkligen han får en bra ersättning för det då han egentligen är föräldraledig.
Känns som att jag har lite över tusen saker som ska göras idag och under helgen. Måste verkligen få ordentligt städat här hemma innan nästa vecka, för då kommer jag ha noll ork för städ och dyligt. Sen måste ungarnas dagis (jag vet det heter förskola nu) väskor packas för på måndag smäller det. Då börjar Williams inskolning och självklart får även Oliver börja då med. Går det bra så skulle dom försöka köra på med en snabb inskolning, vilket låter toppen för våran del.
Sen imorgon ska jag till mamma och fixa smörgåstårtor för på söndag ska vi fira fina storasyster som fyller 30 år på tisdag:).
Nej nu är det väl bara att sätta igång med städen, måste verkligen hinna rensa ur pojkarna rum. Värre bombnedslag får man leta efter:/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar