lördag 3 mars 2012

"Men du går ju bara hemma"

Det är nog något jag får höra med jämna mellanrum just nu när jag är hemma på föräldraledighet. Kan säga att jag börjar bli skapligt LESS på att få höra det med. Som om man inte har MASSOR att göra när man är hemma med två små liksom. Sen har man ju all dom här sakerna man faktiskt VILL passa på att göra när man ändå är ledig. Men det blir många frågetecken när man säger att man inte har tid när folk hör av sig och vill ha hjälp med något eller vill ses. Vill ju hinna träffa alla just nu när man går hemma, men tiden räcker som inte till. Och just nu anstränger jag mig mest för dom jag verkligen känner att JAG vill träffa och JAG får energi av. Är i en liten downperiod just nu så känner att jag varken har lust eller ork med något annat.

Annars går det framåt med renoveringen här hemma:). Vi har ju bytt ut dörrarna till sovrummen och toaletterna. Hade ju fula träfärgade innan och nu har vi fina vita. Blev verkligen SÅ bra. Mycket ljusare och fräschare.
Sen har vi lagt in klinkers i entrén i stora hallen. Så nu är man ju galet sugen på att få resten av golven lagda;). Ska bli nytt golv i alla sovrummen + hallen inom snar framtid;).
Men som sagt måste vi hushålla lite med pengarna då vi har andra planer som vi spånar på nu till vår/sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar