onsdag 14 mars 2012

Mysig onsdag

Idag fick Oliver vara ledig från förskolan. Vi skulle nämligen ut till mamma och min lillebror och hans familj skulle också dit, alltid kul att kusinerna får träffas och leka lite:).
Har även planer för hela helgen nu, haha. Kommer att bli toppen tror jag.
Måste ju även säga att jag är SÅ stolt över Oliver just nu. Han sover numera i SIN säng HELA nätterna och dom senaste dagarna har det bara varit och gått in och bädda om honom och pussa och sagt godnatt så har han somnat sen:). Snacka om framsteg, hade aldrig trott att det skulle gå så här smidigt för lite över en månad sen;).
Nu sover båda barnen och jag ska köra igång med mitt träningspass så man efter det får hoppa in i duschen. Sen är det soffan som gäller resten av kvällen;).

1 kommentar:

  1. åh så härligt =) alltid kul när de visar framsteg.våran alexander har börjat somna utan nappen, har gjort de ett tag och de har gått bra =) ibland frågar han efter nappen men då får man lura han och han går med på de =) man blir så glad :D hoppas de fint med er :) kramar

    SvaraRadera