fredag 30 mars 2012

TGIF

det här kommer bli en bra dag.
Oliver och H är och klipper sig just nu. Ska bli spännande och se hur det har gått, är ju första gången för Oliver att gå till frisören. Nu sitter jag bara å håller tummarna för att jag får hem två snygga killar;).
När dom kommer hem så ska jag packa i ordning oss för att dra vidare till Malin. Eller ja, jag ska få dumpa av Oliver där först för att åka till jobbet en sväng och fixa lite saker. Men sen kommer jag och joinar dom.
På em kommer Cillan och ska sova här. Så då ska vi även grilla massa gott, mums. Sen ska vi även hinna med en sväng till svärmor för att hälsa på Bodil som är där på besök över helgen.

1 kommentar:

  1. va fint du gjort din blogg =) super fint.. spännande för dig coh se grabbarna sen :) kul att de första gången för han att gå till frisören =) men de brukar gå bra, alex har inte vart där ännu =) för hans farmor klipper han :) men de går ju bra de också, han brukar sitta stilla. kram

    SvaraRadera