lördag 24 mars 2012

Trött mamma

gah vilken natt vi har haft här hemma. Oliver har grinat i stort sätt hela natten. Har haft feber nu på morgonen och inatt hade han ont i kroppen. Misstänker öroninflammation lite smått. Men nu efter att ha fått sovit och vila på förmiddagen verkar det nästan vara som vanligt igen. Och just nu är han bara väldigt besviken över att vi fick ställa in dagens planer. Vilket var att åka med Matte och fixa vid hans hus. Men det kommer säkert fler tillfällen till det.
Själv så har jag varit iväg och fyndat på bytardagarna. Så nu har Oliver i stort sett som sommargarderob fixad:). Haha, blev MÅNGA shorts, tror jag fick med mig tolv stycken hem. Dock lite olika storlekar. Synd bara att jag inte hittade ett regnställ åt honom för det hade han behövt. Men får kika efter det när det är i Östhammar. Fick i alla fall med mig en fullproppad pappkasse med skor, stövlar och kläder för ynka 400:-. Sen hoppas jag ju på att jag får sålt på en av mina balklänningar idag:). Har MASSA som skulle behövas sättas ut på försäljning, men orken och tiden räcker liksom inte till.
Nu ska jag nog lägga mig i soffan ett tag. Orkar verkligen inte göra något alls här hemma just nu. Kommer att bli tungt att hålla mina blå öppna tills ikväll känner jag.

2 kommentarer:

  1. åh så härligt att han har sommargarederoben fixad =) skönt =) har aldrig vart på sånt där bytardagar men de låter jätte skoj =D kram

    SvaraRadera
  2. Usch, förstår hur du kände dig. Alexander skrek ju tre nätter på grund av öroninflammation men det gav med sig och sen gick blev ögat lite inflammerat istället :S Men nu verkar det bli bättre.
    Kul med massa fynd :) Själv är jag på gång att få bihåleinflammation så gör allt i min makt för att hindra det. Orkade inte med bytardagarna :( Vet du när det är i Östhammar?

    Det blir enorm skillnad i köket. Längtar bara tills det är klart nu så vi får se helheten plus att vi kan sluta bo helt i vardagsrummet :S

    SvaraRadera