måndag 12 mars 2012

Måndagslista

nu var det evigheter sen jag skrev måndagslistan. Men just denna måndag känner jag mig på topp och då passar det ju perfekt med en måndagslista;).
Idag är jag glad för att...
  • våren är här.
  • jag har jobbat hela helgen och det har gått kanon, både på jobbet och här hemma.
  • vi har spenderat stor del av dagen ute idag, helt underbart. Känner verkligen vad jag har tankat energi.
  • vi har massa skojigheter inplanerat i maj, längtar redan.
  • både jag och sambon har bestämt oss för att komma i form. Nu SKA dom sista kilona väck. Så sambon har gjort i ordning både mat och träningsschema för oss båda. Känner mig galet taggad och det ska bli spännande att se hur det kommer att gå. Lite över en månad har vi planerat att hålla igen nästan helt med godis och dyligt. Endast äta när vi är bortbjudna. Som tur är går vi mot varmare tider och bär och god frukt lockar allt mer.
  • vi har två helt underbara barn som vi älskar över allt annat.

1 kommentar:

  1. Härlig lista! Riktigt bra att försöka lyfta upp en ibland lite tung dag :)

    Om du är sugen att vinna en massa smoothies till dina små får du gärna titta in hos mig och vara med och tävla.

    http://hannadidrikson.blogg.se/category/tavling.html

    SvaraRadera