fredag 9 mars 2012

städ tid

H och Oliver har åkt upp till sporthallen för lite badminton spel. Lite kul att det har blivit till en vana att Oliver får hänga med dit:).
Eftersom jag somnade på soffan när jag kom hem från öf så betyder det att jag nu har ca 3h på mig att städa och laga middag innan dom kommer hem. Vill ha städat inför helgen då jag ska jobba. Fattar egentligen inte varför, för jag kommer ändå få göra om samma sak på måndag. Men sån är jag, kan inte riktigt koppla av om det inte är städat här hemma;). Sen blir det fredagsmys resten av kvällen. Förhoppningsvis så somnar barnen i bra tid så jag och sambon får lite egentid.

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig Maria,jag vill också ha rent och snyggt även om man inte ska vara hemma... Man mår som bättre inombords då ett lugn infaller sig i kroppen. =)
    Kram och Trevlig helg!

    SvaraRadera