måndag 13 juli 2009

Vart tog solen vägen?

Hmm, det skulle ju vara sol nästan hela dan. Just nu spöregnar det här:/. Aja hann iaf få tvätten torr:).
Idag har vi varit iväg en sväng till I, E & S. Och jag fick äntligen klippa av mina slitna toppar. Det behövdes verkligen. Så nu känner man sig lite fräschare;).
Har precis gjort klart päron mosen till Oliver. Tänkte variera med katrinplommon mos eftersom han är så hård i magen ibland. Magen har inte hunnit ställt in sig på att äta riktig mat än.
Lite senare ska jag även göra fisk och kyckling. Det har gått åt mycket nu när man har jobbat. Sen har man inte så mycket ork efter ett långt arbetspass, så jag passar på att fixa lite mat dom dagar jag är ledig. Är ju bara ledig idag, så man får ju passa på då.
Så här ska jag jobba den här veckan.
Måndag- ledig
Tisdag- 7-16
Onsdag- 7-13
Torsdag- 14-21
Fredag- 7-13
Lördag- ledig
Söndag- ledig
Efter det blir man ledig i två veckor. Ska bli SÅ skönt:).

2 kommentarer:

  1. Hej hej :)

    Alexanders mage har inte heller ställt om sig efter "riktiga" maten.. Så jag får börja lite lätt, men han gillar den :)

    Åh härligt att klippa sig, de skulle jag med behöva.. Mitt hår är så slitet nu.. Kram

    SvaraRadera
  2. Va sägs som mamma och pappa träff på torsdag den 23 juli, ni som vill och kan.?
    Vi kunde ha picknic ute, eller fika inne (beroende) på vädret. eller gör något annat.
    Karolina från gävle och Liam skulel komma och hennes sambo. (vet inte om du har träffat henne) jag tänkte ta med mig stefan också.
    Kram

    SvaraRadera