tisdag 7 juli 2009

Så trött

Idag har både jag och Henke jobbat. Så Oliver fick åka till farmor redan kl 6.30 imorse. Allt hade gått bra. Han hade varit vaken en stund sen hade han somnat å sovit till 8.30. Efter frukosten gick dom hem hit ist eftersom Yoshi skulle varit ensam annars. Han fick då lite välling och somnade igen och sov 1,5h. Vaknade vid 12.30 å åt lunch. Med andra ord så hade allt gått jättebra, skönt.
Men lite konstigt är det allt, han sover ALDRIG så där mycket när han är med mig:/. Tror iof sig att det berodde lite på vädret idag. Helt sjukt hur trött man blir. Satt å gäspade flera gånger på jobbet idag. Skulle nog behöva gå å lägga mig en stund men eftersom Henke måste tillbaka till jobbet en sväng ikväll så får han sova/vila en stund nu. Så får jag försöka gå och lägga mig tidigt ist. Sen har ju jag ledigt i två dagar nu, underbart:). Tyvärr så väntar ju en hel helgsjobb efter det:/. Men det ska nog gå bra, man har ju tur å har helt klockrena arbetskamrater;).
Hittade den här bilden av Oliver, han är nästan 2 månader. Tycker den är helt klockren:)

3 kommentarer:

  1. vilken sötnos han är =) hihi.. Helgjobben är inge kul, de brukar gå så sakt iaf för mig, emn de beror ju också på vilka man jobbar med :) kram

    SvaraRadera
  2. Vilken söt bild. Jisses vilken skillnad från hur han ser ut nu. Man blir ju förvånad varje gång.
    Tar gärna en promenad imorn. Jag har inte pratat med en vuxen människa på hela dagen så det är uppskattat :) Ska vi ta på förmiddagen?
    Jag ska gå och lägga mig tidigt idag jag med. Så fort Alexander somnat.

    SvaraRadera
  3. Klockan 10 blir perfekt :) Ses då!

    SvaraRadera