onsdag 22 juli 2009

Svamp

Vi åkte ut till mamma. Väl där bestämde jag mig för att Oliver skulle få vara med mormor så jag kunde ta med mig Yoshi och dra ut i skogen å plocka lite blåbär och kanske någon svamp också. Blev en heldel svamp och mindre blåbär. Eftersom man hade en vovve som ville springa runt HELA TIDEN så gick det inte så bra att sitta still å plocka blåbär. Blev en halv ica kasse svamp iaf:). Mamma och dom fick självklart lite dom med;).

Nu håller vi på att göra scones. Så snart blir det att mumsa på det med lite te till. Hoppas jag får isäng lilleman innan bara. Annars blir det att dricka kallt som vanligt, haha.

1 kommentar:

  1. Oj va med svamp ni hittade.. jag hittade inte många alls sista jga var ute.. :( men de kommer väl säkert mer någon gång :)

    vi ses väl i morrn?? kram

    SvaraRadera