torsdag 9 juli 2009

Mycket trevligt:)

Har haft en jättebra dag idag. Åkte som sagt in till stan för att träffa en massa mammor med barn. Men först tog vi en sväng till Babyland. Jag köpte en dyna till vagnen och lite nya nappar till flaskan.
Vi blev iaf 8 mammor med barn, så skoj att det var så många som kom. Jag och Anna kom lite tidigare och gav direkt våra små lunch. Oliver var super hungrig och åt en hel stor bur (inte ofta det har hänt). Iof sig åt han väldigt dåligt med gröt till frukost, men ändå så ammade jag honom ist.
Plutten blev väldigt trött efter att ha ätit och busat en stund och somnade lagom till vi började gå å kika i affärer.

Söta lilla Elvira med mamma Emma var med idag.
Jonathan med mamma Malin också.
Här sitter En liten trött Noah och en ny vaken Lucas.
När vi suttit en stund så bestämde vi oss för att gå å kika lite i affärer. Perfekt nu när det var mycket rea;). Hittade en body på name it som kostade 99:- som det var 50% på. Så 50:- för en body, ganska bra pris tycker jag. Dessutom passar name it kläder otroligt bra på Oliver eftersom dom är långsmala. Blev också 2 bodys och ett par byxor på Kapp Ahl för 139:-. Köpte dom i storlek 80, så nu har vi lite till i höst. Har även köpt linser idag, skönt att ha det hemma nu.
Nej nu måste jag gå å lägga mig. Har inte velat lagt mig än eftersom Oliver har krånglat jättemycket på kvällarna dom senaste dagarna. Stackaren har haft ont i magen, så man har fått gå runt å burit på honom jättelänge innan han har somnat, stackaren:/. Eftersom Henke börjar jobba 5. 30 så har jag inte velat gå in i sovrummet innan jag vet att Oliver har somnat för natten. Så jag har lagt honom i vagnen ist. Men nu verkar det som att han sover ganska djupt, så jag ska nog försöka lyfta över honom till sängen så att jag också kan gå å lägga mig nu. Nu är det bara att hoppas på att man får sovmorgon imorgon;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar