fredag 10 juli 2009

Dagens bilder

Oliver fick ha sin nya body idag. Tydligen så är mamma väldigt rolig idag:).
Oliver var som sagt jättesvår att natta igår:/. Men sen sov han iaf 4h i sträck, fick mat å somnade å sov 3h till. Å första vändan sov han i sin säng, så jag känner mig faktiskt ganska utvilad idag. Å tur är ju det för nu ska jag försöka städa lite här hemma och 13.30 ska jag dra iväg å jobba:/. Man får ju hoppas på att den här helgen går lika bra som förra.
Nej nu måste jag sätta igång så jag hinner lite innan plutten vaknar igen;)

2 kommentarer:

  1. Vad fin han blev i bodyn :)
    Skönt att komma hem till ett städat hem :) Jag har bara hunnit dammsuga men nu har jag ingen lust att städa ngt mer :P Skulle vara skönt att ha rent men egentiden frestar!
    Alexander åt mkt mer välling med den nya nappen men det kom lite väl fort tyckte nog han med. Det hamnade lite utanför och han var tvungen att släppa flaskan efter några klunkar för att andas. Ska nog också köpa en med mindre flöde.
    Hoppas det går bra att jobba!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt skratta Oliver har :) man blir så glad av det.. hihi.. vilken söt body, va är de köpt någonstans? :D hoppas de går bra att jobba:) kram

    SvaraRadera