fredag 1 mars 2013

1 mars

ny månad redan. Hoppas på att denna månad blir lite bättre än den förra när det gäller sjukdomar här hemma. Har haft ungarna hemma två veckor från dagis (först hade dom sportlov+ att Wille blev sjuk och denna vecka har både Oliver och Molly varit tokförkylda). Nu hoppas jag verkligen på att det går åt rätt håll så vi kan komma ut och träffa lite folk allihopa. Behövs kan jag lova. Jag tar iaf en paus från sjukstuga imorgon och drar in till stan med svägerskan för lite shopping. Gränby, IKEA och lite andra affärer står på schemat, skoj:).
Har för den delen märkt att jag måste komma igång och träna snarast, speciellt min rygg. Molly skrek nonstop i typ 1,5h inatt och då hjälpte det endast att gå runt med henne. Så fort jag satt/lade mig i sängen med henne så började hon skrika igen. Kan ju säga att det känns i ryggen idag för att inte tala om imorse. Och då väger hon inte ens 4 kilo än, hur ska det bli om ett halvår? Som sagt MÅSTE börja träna min stackars rygg om man ska orka.
Just nu står karln och går middag, hemmagjorda hamburgare mums. Och ungarna kikar på tv och jag ska nog krypa under en filt i soffan och göra dom sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar