fredag 22 februari 2013

Tiden rusar iväg

Molly har hunnit blivit över en månad nu (1 månad i onsdags). Helt galet så fort det går. Är bara ca ett halvår kvar innan jag antingen börjar plugga eller går tillbaka till jobbet och sambon får ta över föräldraledigheten. Och ska jag vara riktigt ärlig så känner jag inte någon som helst panik över detta, inte än i alla fall. Det som bekymrar mig mest är hur det ska gå med mat och dylikt. Men det ska nog gå bra:).
Nu ska jag väl försöka röja lite här hemma, vilket inte är det lättaste när man inte har någon fungerande damsugare än:/. Hoppas verkligen den kommer idag. Sen när H kommer hem från jobbet ska jag ner på Ica och handla hem lite fredagsgotta.
Hoppas ni alla får en bra helg.

1 kommentar:

  1. Åhh, hon har hunnit bli en månad utan att jag har träffat er :( Känns ju som katastrof. Typiskt med alla sjukdomar.

    Oroa dig inte över maten, det kommer gå utmärkt :) Jag oroade mig ju massor för det med Alexander men det var inga problem när det var skarpt läge.

    Hoppas ni får en mysig helg!

    kramar

    SvaraRadera