fredag 29 mars 2013

Lite ångest

har insett att jag måste byta storlek på kläder för Molly inom snar framtid. Alltså alla fina kläder i 56 ska läggas undan eller säljas. Eftersom hon var så liten när hon kom så fick jag MASSOR i just 56 och vissa kläder har knappt blivit använda. har tidigare sagt att jag ska sälja i princip allt, bara spara några enstaka plagg (har sparat lite i 44 och 50 också). Förstår inte varför jag blir så sentimental när det kommer till just dom här små barnkläderna, känns ju bara dumt att spara allt. Det är ju mycket roligare om någon annan får nytta av kläderna istället för att dom ska ligga i en kartong. Aja får se om jag tar mig i kragen och lägger ut det mesta iaf.
Aja nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag och försöka ladda för att köra ett träningspass här hemma. Har ju redan lyckts proppa i mig godis vilket leder till ett extra träningspass;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar