tisdag 12 mars 2013

Virrpanna

ja, det är precis vad jag är. Lämnade ungarna på dagis i vanlig ordning och åkte sen till babycaféet. Där var det som vanligt jättemysigt. Väl hemma igen så kollar jag på kylskåpet och ser lappen om 6-8v kollen på Molly, som självklart var IDAG kl 10.15, så typiskt när jag ändå var där nere liksom. Hade ju bara behövt gått en trappa ner. Aja bara att ringa och boka ny tid som blir om två veckor.
Fick iaf boka tid för efterkontroll hos BM när jag var på babycaféet, så det var ju bra. Nu ska jag bara försöka komma ihåg den tiden, haha.
Känner att jag varit väldigt tankspridd senaste dagarna, men fick ett jobbigt besked i helgen så det är kanske inte så konstigt.
Imorgon efter lunch ska jag och Molly åka till jobbet och hälsa på:).
Förmiddagen är även den redan inplanerad, har nämligen fått hem min fina vän snabeldraken idag. Så tänkte ta premiärturen med den skönheten imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar