onsdag 20 mars 2013

2 månader idag

lillfisan här hemma växer med en nedrans fart. Hela två månader blir hon idag. Tiden går FORT nu, skulle gärna pausa ett tag så man har chansen att hänga med, men så funkar ju inte livet som småbarnsförälder riktigt;).
Senaste dagarna har det varit fullt upp. Var och åkte pulka och lekte med Sandra och tjejerna i söndags. I måndags var vi in till mormor och permanentat hennes hår, och grabbarna fick umgås med moster Annica och riva lite i hennes lägenhet. Igår var det babycaféet som gällde i vanlig ordning och idag har jag, sambon och Molly varit och storhandlat medan pojkarna var på dagis. Har också hållit på att rensa och märkt upp massa kläder för försäljning, så nu har jag lagt ut lite på dagis och imorgon tänkte jag ta med lite mer till öf. Skönt att bli av med det som jag vet inte kommer att användas till Molly.
Nej nu ropar sängen så jag orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar