tisdag 5 mars 2013

babycafe

idag körde vi igång med hyfsat bra humör. Men innan jag fått ordning på ungarna så dom var redo för dagis och Molly och jag skulle vara redo för babycaféet så hade humöret hunnit blivit mindre bra. Galet vad det tar på krafterna att komma iväg med tre barn på morgonen. Det ska ätas frukost, borstas tänder, kläs på och inte minst komma ut till bilen utan att halka och halvt bryta sönder sig. Men iväg kom vi och tänkte nästan skippa babycaféet ett tag och bara åka hem och fortsätta sova, men väl där så var jag glad att jag åkte dit. Är så skönt att få komma dit och prata av sig och är man som jag oftast är nu för tiden, trött och mosig i huvudet så är det skönt att bara komma dit och sitta och lyssna på folk. Ska dit på torsdag med, tänkte passa på att väga lillskruttan med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar