måndag 7 januari 2013

Tillbaka till vardagen

japp nu har sambon börjat jobba igen. Och självklart börjar han med att jobba HELA veckan.
och här hemma har vi två barn som sover otroligt dåligt om nätterna så det blir mycket spring och när jag lägger mig hos oliver och råkar slumra till så känns det som att ryggen ska gå av när jag vaknar igen. William sover som vanligt den senaste tiden i vår säng i stort sätt hela natten så man sover ju inte kanonbra där heller. Sen kom mina två troll på att det var dags att kliva upp redan strax efter H hade åkt till jobbet vid 5, gah höll verkligen på att bryta ihop där ett tag. Men fick iaf slumra lite i soffan fram till 7.30 då dom ville ha frukost.
Nu ska jag försöka städa bort resten av julen här hemma och byta sängkläder i alla sängar. Mindre kul men väldigt skönt när man har det gjort;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar