fredag 25 januari 2013

TGIF

dagen blev väl inte helt som jag hade tänkt. Hade för det första planer på att åka till Thuns med fina Malin på em/kvällen men det sprack pga flera anledningar. Vi får försöka igen vid ett senare tillfälle helt enkelt, eller hur vännen:).
Det märks att mjölken har runnit till nu för Molly sov betydligt längre stunder natten till idag och har även sovit mer och längre stunder under hela dagen idag med. Det är jätteskönt att faktiskt få lite tid att göra något annat, men så var det ju det här med sprängfyllda bröst då. Känner att jag hela tiden ligger på gränsen till mjölkstockning och igår kväll hade jag lite feber trotts att jag just nu går på full dos alvedon för att inte bryta ihop totalt.
Nu hoppas jag att vi får pojkarna att sova snart så jag och Molly får mysa ner oss i soffan och kolla på någon film och köra på med vår maratonamning;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar