onsdag 2 januari 2013

År 2013

känner på mig att detta kommer bli ett bra år:). Bara ca en månad kvar innan vi blir 3 barnsföräldrar. Helt galet om man tänker efter, haha.
Vi började året väldigt bra med en sovmorgon och ännu bättre nämligen att båda barnen sov i SINA sängar HELA natten. Snacka om befrielse. Dock gick det sämre inatt då Oliver har sovit dåligt och sambon fick ligga med honom. Men William verkar ha kommit tillbaka i rutinerna att sova i sin säng, vilket är jätteskönt. Klarar verkligen inte av bökande ungar i sängen just nu.
Nej nu ska vi slänga i oss lite lunch innan Anna och barnen kommer hit för lek, bus och prat. Sen till middagen kommer även Malin och Jonathan, myspys:).

1 kommentar:

  1. Tack för idag :) Hoppas era barn sover gott. Våra somnade relativt lätt och sover än. Hoppas det fortsätter resten av natten ;)

    Skulle mitt knä ha tillåtit hade jag aldrig slutat med fotboll. Kan verkligen sakna det enormt ibland. Hoppas verkligen att mitt knä ska bli bättre nu och då skulle jag gärna börja spela fotboll av något slag. Kanske om det finns ngt på jobbet eller ett B-lag eller allra roligast Korpen :)

    Har också huvudsakliga träningen hemma. Lättast så. Har investerat i en hel del nytt senaste tiden så har varierade träningsmöjligheter :)

    SvaraRadera