tisdag 22 januari 2013

Lite bättre

natten som var var enligt mig kanon. Tänk vad lite sömn kan göra med humöret. Började med att lillan sov 2,5h innan första amningen. Så hann sova lite över två timmar i sträck redan där, kände mig nästan utvilad efter detta;). Resten av natten blev det ganska mycket amning men eftersom Molly accepterade att amma liggandes så fick jag ganska mycket sömn ändå. Sen var det ju inte helt fel att båda grabbarna tog en ganska skaplig sovmorgon. Alltid något plus med att dom somnar på tok för sent.
Nu blir det att byta till pyjamas på alla barnen för att sen börja läggningen. Bara jag får i säng barnen i tid så kan jag garantera att det blir en tidig sänggång för min del med.
Imorgon ska man försöka komma upp i skaplig tid då vi ska vara i Östhammar hos barnläkaren kl 9.00 imorgon fm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar