måndag 28 januari 2013

Tiden rusar förbi

igår blev Molly hela 1 vecka. Och dessutom bestämde sig deras lilla kusin sig för att komma till världen just igår:). STORT Grattis till er båda Madde & Danne.
Annars har det varit en hel del fara och flänga idag. Vi var först hem till Malin & Jonathan för lek och uppsortering av kläder som ska till försäljning. Har ju tur att få första tjing om det är något jag vill ha;).
Efter det åkte jag och vägde Molly som av min stora glädje har gått upp 250g på bara fem dagar, vilket är jättemycket för den där lilla damen. När vi var färdiga där åkte vi och hämtade upp Eva för att sen skjutsa henne till frissan i Alunda. När vi var färdiga där åkte vi hem med henne och jag åkte hem med Molly och tog med mig Oliver till affären för att handla. Haha som sagt en fara och fläng dag har det varit idag. Och imorgon blir det lite samma sak då vi ska till Östhammar och lämna in H´s bil, storhandla, skriva faderskapspapper, hämta barnkläder mm. Och så ska BVC komma hit på förmiddagen, vad dom skulle göra minns jag inte.
Nej nu blir det vilka tvätt för att sen hänga lite till. Och efter det blir det nog inte många knop gjorda här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar