måndag 2 januari 2012

Ett nytt år väntar:)

Helgen har varit lite smått kaos här hemma. Jag har ju som sagt jobbat. William har varit sjuk och där med jätte kinkig och bara velat legat i pappas famn och då har det funnits en avundsjuk storebror som inte riktigt gillar när lillebror får all uppmärksamhet. Så kan nog säga att både jag och sambon tyckte det var otroligt skönt n'är jag kom hem igår kväll. Saknar ju mina killar SÅ mycket när jag är iväg så där.
Idag har vi bara varit hemma och myst. Och självklart har jag städat med;). Såg ju ut lite som ett bombnerslag här hemma om vi säger så. H har fortsatt med renoveringen i hallen, han målade taket idag och kan ju säga att det blev verkligen en STOR skillnad. Märks att det har bott en som röker här tyvärr:(. Usch tycker det är SÅ äckligt när folk röker inne. Det sätter sig verkligen i allt.
Imorgon ska lillasyster komma och hämta Oliver en sväng. Så vi kan fortsätta med hallen eller ja, sambon får göra det. Själv drar jag in till stan och köper nya hallmöbler:). Får se om jag hinner kika lite på rean också;).

Och det här med nyårslöften då. Jag har bestämt att jag inte ska äta godis på en månad. Just för att jag har ett så otroligt sötsug och har seriöst ätit godis typ varje dag, vilket inte är okej. Känner att jag har gått upp i vikt sen jag slutade helamma så måste verkligen skärpa till mig om jag ska lyckas med mina mål som jag har satt innan sommaren:). Men känner mig sjukt taggad och jag VILL verkligen komma igång ordentligt nu. Med både bättre kost och bättre motion. Håll tummarna för att jag ska lyckas;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar