torsdag 12 januari 2012

En bra dag

idag körde öf igång igen och självklart var vi där:). Uppskattat av både mig och William som börjar tycka det är riktigt skoj att röja omkring där med massa andra barn.
Efter det blev det en långpromenad med Anna & Sandra. Det var riktigt skönt att komma ut även fast vädret hade kunnat varit aningen bättre. Som sagt, tur att man hade trevligt sällskap iaf.
När jag hade hämtat Oliver på dagis så träffade vi på svärmor som slutade precis då så då följde vi med henne hem på lite mellis innan vi gick hemåt. När vi kom hem så var Karen och hennes dotter här. Dom skulle nämligen köpa lite bebis saker av mig som jag känner att jag inte har behov av längre. Bättre att någon annan får användning för dom istället för att dom ska ligga här hemma och skräpa. När det var klart var det dags  för mat och sen har jag hållit på att städa typ resten av kvällen. Eller försökt iaf, har ju en liten kille här hemma som är extremt mammig och vill helst vara uppe i famnen hela tiden.
Nu ska jag krypa ner i sängen snart så man är pigg imorgon. har mycket inplanerat då med;). Först tandläkarbesök, sen kommer Anna & Sandra + barn hit för lite lunch och lek och senare på em/kvällen kommer Robin, Linnea Och Elise på besök. Hihi, fullrulle som sagt:)

1 kommentar: