torsdag 19 januari 2012

Trött, jag?

ne aldrig. Hmm, eller. Höll seriöst nästan på att somna på babycafét idag. Då är man trött med tanke på vilken ljudnivå det är där;). Blev iaf en härlig promenad i det fina vädret innan det var dags att hämta storasyskonen på förskolan.
Hade även fått min beställning från ellos, så självklart hämtade jag den på en gång:). Har ju tendens att bli lite smådeppig så här års och då har jag en annan tendens, nämligen att shoppa. Den här gången blev det lite (läs en hel del) sommarkläder till grabbarna (ja jag längtar) och även en tunika till mig. Väntar även på en beställning från HM, där jag också har beställt en massa till enbart grabbarna. Men dom hade verkligen mycket fint i år och jag vill inte riskera att det tar slut.
När vi kom hem gjorde H i ordning mat och sen när alla var mätta och belåtna så slängde jag och Oliver ihop en smörgåstårta som vi ska ha med till storasyster som tar EXAMEN imorgon. Om ni bara visst hur stolt man är. Hon har både pluggat (till sjuksköterska) på distans och jobbat heltid SAMTIDIGT, och hon klarade det. Hur grym är man inte då:)?
Så nu har jag bara garneringen kvar som ska göras imorgon innan vi packar in oss i bilen och åker till Gävle för att vara med på utsläppet (säger man så vid examen?).
Så snart ska jag krypa ner i sängen med tanke på att det blev på tok för få timmars sömn natten till idag. Men först ska jag sätta mig på massagedynan och hoppas att alla knutar i rygg och axlar släpper lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar