onsdag 4 januari 2012

Trött mamma här

blev en tidig natt/morgon här hemma. William har sovit dåligt inatt och vid 3.30 så var det bara att gå upp för det var inget som dög förutom att bära runt på honom. Och inte fick jag sätta mig heller. Så gick väl runt med vår lilla guldklimp i ca 40 min innan han var nöjd nog för att sitta i soffan och mysa och titta på tv. Fick han sen att somna om vid  sex tiden, men då hade Oliver vaknat precis där innan så det var bara att stanna uppe.  Så här hemma är det en glad och pigg mamma, or NOT.
Ska iaf städa undan julen idag. Skönt att få bort det nu.

4 kommentarer:

  1. oj stackare, hoppas du hinner vila mycket under dagen =) kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bättre natt i natt! Jag har redan städat undan julen. Så mysigt att julpynta men gud så skönt att stöka bort den sen!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Vi ska till farmor/svärmor i morgon och sen bär det iväg för att fira 30-åring på kvällen. Men om ni kan leka i lekparken på fredag så gör vi gärna det? Alexander frågar verkligen varje dag om inte han kan få leka med Oliver. Tror det är någon som saknar honom ;)

    Natti natti! Nu ska jag uppsöka sängen så man inte dör av trötthet i morgon!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Lördag går bra för oss :) Hoppas Malin kan då med :)

    kramar

    SvaraRadera