tisdag 24 augusti 2010

Tillbaka till vardagen

imorgon börjar Oliver på dagis efter ca 8 veckors sommarlov. Känns konstigt, men ändå skönt att få tillbaka alla rutiner igen. Oliver tycker det ska bli jätteroligt att träffa alla igen:).

Idag har vi varit till Thuns en sväng med Anna & Alexander. Handlade på tok för mycket som inte var planerat. Men men, så blir det ibland;).
När vi kom hem så var jag verkligen TOK trött så jag stängde grinden in till vardagsrummet och så slog vi igång Emil. Jag somnade nästan direkt, medans Oliver snällt satt och kikade på filmen. när jag vaknade satt han och lekte på golvet och filmen var slut. Hmm, jobbigt om man är utsliten efter 3 dagars jobb;). Eller så har man kanske en förkylning eller nått på G. Hoppas inte, har verkligen ingen ork för det just nu.

1 kommentar:

  1. åh av kul. jag va där igår o handla kläder och de vart dyrt.. ;) men jag behövde lite. :) ler..

    hur e de med er då? :) måste ses snart.. synd att jag inte visste att ni skulle till thuns, då kunde jag bjudit hem er. Men jag gick på matte lektion också. när va ni på thuns? viken tid? krma

    SvaraRadera