måndag 9 augusti 2010

Award

Har fått den här jättefina awarden av Jessica. Tack snälla du:).

Som Award skall jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/ du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/brödrar
Skriva 7 intressanta saker om mig/dig själv

Dessa underbara bloggare vill jag ge denna award till

Anna

Malin

Jennyn

Karro

Ida

Cillan

Johanna

Ja då var det dom här 7 intressanta saker om mig också då:

  1. Jag har legat mycket på sjukhus som liten.
  2. Hade epilepsi som liten.
  3. Tack vare det fick dom också reda på att jag hade ett hål i hjärtat (stort som en femkrona). Så vid 4-5 års ålder fick jag operera mig.
  4. Jag hade en ganska vild tonårsperiod. Men som tur var hade man den bästa vännen då:).
  5. Jag har 6 syskon. Och ja vi är helsyskon allihop.
  6. Jag har opererat båda knäna för avslitet korsband. Fotboll är bra skoj;).
  7. Vill plugga vidare någon dag. Vet dock inte riktigt till vad än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar