måndag 2 augusti 2010

Augusti är här

idag har H börjat jobba efter sin semester. Jag har ju tur som har 2,5v kvar hihi.
Blev dock glatt överraskad imorse då H´s telefon ringde. Det var från jobbet och dom ville att han skulle jobba fm ist för em. Tycker det blir så ensamt här hemma då han jobbar em. Ja jag vet att jag har Oliver, men det är inte samma sak. Så nu blir det två fm veckor ist, jippi.

Själv så har jag precis stoppat i mig två knäckebröds mackor med advokado, fetaost och tomater mums.
Nu ska jag föröka göra lite nytta här hemma innan Oliver vaknar. Sen på em tar vi nog och går ut en sväng, bara det slutar regna.

Får ju inte glömma att säga GRATTIS till lillebror Tobias som fyller 22år idag.
Augusti är en månad dom är fylld med födelsedagar för våran del, skoj skoj:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar