torsdag 12 augusti 2010

Dagen i bilder:)

Redo för att dra iväg på äventyr:)
Blev en massa skoj på Nickis.
Sonni, Sofi och Oliver
Sonni & Oliver
Sonni, Theo och Oliver
Det blev en MASSA åk:)
Vårat allt
Är en stor pojke som åker själv nu. (Har gjort det ganska länge)Bus:)
Den är var lite läskig först. Men efter några gånger så gick det bra.
Sen kom även min son på att man kunde klättra upp för rutchkanorna (dom stora alltså). Gah, snacka om att jag blev rädd när jag såg han där. Fick inte heller tag på han eftersom mina strumpor var för hala:/. Fick springa upp fort som attan den vanliga vägen och där uppe fick jag tag på han. Hmm, han är inte direkt rädd våran lille kille.

När vi var färdiga där så åkte vi direkt hem till Anna för lite mera bus:). Perfekt då Oliver kunde sova i bilen.
Där blev vi också bjudna på nybakat bröd till mellis. Å så gott det var:).
(Sorry brudar) Men här har ni iaf mina fina tjejer:). Hittade tyvärr ingen på oss alla tre. Men det kan vi nog fixa imorgon;).
Här har vi grabbarna grus:)
Full rulle HELA tiden, som vanligt;).
Nu hoppas vi på fint väder imorgon för då ska vi dra och bada:). Med andra ord blir det säkert en toppendag imorgon med;). Hoppas, hoppas iaf.

1 kommentar:

  1. Tack för idag och tack för grattiset i bloggen :)

    Är det min bonnbränna som man skymtar i uringningen månn tro, hihi.

    SvaraRadera