fredag 27 augusti 2010

TGIF

äntligen HELG:).
Jag vet att jag inte har jobbat länge men känner ändå redan att jag vill vara LEDIG igen:/. Hmm, undrar hur detta ska gå. Men kommer man in i arbetet igen så går det nog bra. Brukar gå så fort nu på hösten ändå tycker jag. Har ju som sagt mycket att se fram emot. Både Oliver 2 årsdag och sen julafton:).

Idag kommer det inte ske många knop här hemma. Blir nog en tidig sänggång om man ska orka med morgondagen. Då ska vi till Gimo på torgfesten, ska bli skoj. Tänkte även snatta med mig Amanda dit, tror hon skulle uppskatta det:).

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller jobbat länge men längtar massa till att vara ledig, haha :) Har bytt till mig en fm i morgon men sen måste jag jobba måndag trots att jag skulle varit ledig så jag är bara ledig söndag *suck*

    SvaraRadera