fredag 20 augusti 2010

Mer update.

Zebrorna fick vi se på Safarit
Så fina djur det fanns där.
Oliver är stark han:)
Lite lek i Bamses värld
Värnar på att få krama bamse.
Inne på terariet.
Bus i förtältet.
Björnarna
Tigern tog sig ett dopp
Smågrabbarna när det var dags att sova.
Vi har som sagt haft en toppensemester.
Vi kom ner till campingen på em i måndags. Sen på natten SPÖregnade det. Trodde nästan vi skulle flyta bort med husvagnen.
Tisdagen så fick vi lite duggregn när vi gick i djurparken på fm (i typ 15 min). Men sen blev det bättre väder. Men ca 20 minuter efter vi kom hem till campingen så öppnade sig himlen igen. Det blev svårt att få igång grillen så middagen blev ganska sent.
Onsdagen bjöd på 25 grader varmt redan på morgonen. Inne på djurparken blev det säkert över 30 grader mitt på dagen. Så man kan ju säga att vi var ganska nöjda med tanke på att vi hade väntat oss regn hela dagarna.
Natten till torsdag sov Oliver pissdåligt och på det blev det en tidig morgon. Så vi gick upp och åt frukost, sen började vi packa ihop. Vi drog iväg redan vid 9.20. Var ganska skönt faktiskt, då vi inte blev så sena att komma hem.
Ps mer bilder kommer jag att lägga ut på fb sen.
Och Malin, jag kan göra iordning en mapp med bilder till er och skicka över sen. Hinner dock inte över helgen.

1 kommentar:

  1. ursäkta om jag är lite sen med att skriva, vart upptagen med att måla hus samt att man jobbade. så jag har vart trött. men hoppas vi ses snart iaf :D

    vilka härliga bilder.. jag gillar bilden på Oliver när han är stark :D såå himla sött!! kram till er.

    SvaraRadera