onsdag 11 augusti 2010

Inte min dag idag.

Idag har jag nästan bara varit sur och grinig:/. Så sorry till dom som har fått sig en släng. Man kan nog lugnt säga att jag vaknade på fel sida idag.
Blev ju inte bättre när man fick åka in till stan för att köpa en vedkap, SJÄLV med Oliver. Som tur var fick jag hjälp av min mormor som kunde hålla koll på Oliver medans jag handlade. Och tur var ju det, för det gick inte dirket smidigt där inne idag:(. Det första stället jag var på hade dom ingen, lite konstigt med tanke på att dom annonserade på internet. Det andra stället fanns inte den vi ville ha och den som fanns var för dålig. Så till det tredje och sista stället då. Där fick jag först stå och vänta en kvart för att få hjälp, sen hade dom typ slarvat bort dom så dom fick springa runt och leta i typ en halvtimme, SUCK säger jag bara. Och vet ni vad jag får för svar när jag frågar om dom ska beställa hem nya så jag kan hämta en senare ist. Nej, då kunde dom inte beställa hem nya för det SKA finnas 5 st i butiken redan. Dom skulle bara hitta dom först.
Men efter många om och men fick vi våran vedkap:). Hoppas det fungerar bra nu bara, för jag tänker då INTE åka in och byta;).
När vi var klara med handlingen åkte vi hem till mormor/gammelmormor för lite fika. Har verkligen världens goaste mormor:). Henne kan jag verkligen prata med om allt och ingenting.

Väl hemma igen håller H på med maten. Blir en sen middag idag, men det gör ingenting för Oliver åt smörgås hos sin gammelmormor.
Idag blir vi bjudna på helstekt kyckling i ugn och klyftpotatis:). Ska slänga ihop en mumsig sallad också.

Imorgon hoppas jag på en betydligt bättre dag. Vilket det säker kommer att bli:). Står en massa bus och lek på agendan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar