torsdag 19 november 2009

Nu är det nära:)

Hemma igen efter några dagar hos mami.
Har varit snälla och hjälpt lillebror en hel del när vi ändå var där ute. Kan ju säga att jag har SATANS ont i armarna nu:/. Men det är bra, jag behöver jobba mer med kroppen det märks vid sånna här tillfällen;). Hade ju iof sig varit skönt om man inte hade varit lite halvsjuk i stort sett hela vistelsen. Men känner mig iaf mycket bättre nu:).

Imorgon ska Henke åka in till stan med Robban, så då får han shoppa till smörgåstårtan som ska göras till på lördag. Mums så gott det kommer att bli:D.
Själv ska jag åka med Malin till Thuns en sväng å sen vidare för att träffa alla mammor. Ska bli jättekul, var ett tag sen man träffade alla nu:).

Nu känner jag att jag måste byta på mister stink och dregel;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar