torsdag 5 november 2009

5/11-09

Hmm, har nog börjat bli rätt dålig med bloggandet:/. Har liksom haft fullt upp och när jag nu har fått tid över så har jag haft annat som jag måste göra. Men så är det ibland.

I måndags var vi iaf på Nickis igen. Shit vad jag gillar det stället:). Blev tyvärr inte så många som vi först trodde, men jag Malin och Johanna var iaf där å busade med våra små. Trevligt var det iaf;). Å Anna jag lovar att nästa gång sak vi åka på en lördag så du och Alexander kan åka med också:).
Oliver är ett big fan av bollhavet. Kanske kan vara något att köpa i julklapp?

Som ni ser har min lilla plutt börjat tokdregla IGEN. Har till och med fått plockat fram dregellapparna och skarfen igen. Aja antar att det är fler tänder på G. Men jag trodde faktiskt inte att han skulle börja dregla så kraftigt igen.

Har inte hänt så mycket mer i veckan. Igår var vi på ungmamma gruppen här i Gimo och idag har jag tagit sprutan för svininfluensan. Har inte fått några biverkningar än förutom att jag är lite öm i armen. Sköna att ha det gjort iaf. Så får man se om man måste ta en till, dom borde ju bestäma det snart tycker jag.
Nej nu måste jag försöka få lite gjort här hemma medans Oliver sover.
Bibi;)

2 kommentarer:

  1. Hej hej. jag tänkte komma. men hade sovit jätte dåligt den natten, så då sov jag o skrutten en stund sen på em träffa jag min syster. men jag hänger gärna på nästa gång :)

    Jaa de fanns bollhav på blocket här i almunge såg jag.. kolla in länken.

    http://www.blocket.se/uppsala/Bollhav_med_bollar_24120214.htm?ca=10&w=1

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad bra för man blir ju inte mindre sugen på att åka dit när alla säger hur bra det är ;)

    SvaraRadera