tisdag 7 juni 2011

Firandet fortsätter

idag blir det kalas IGEN:). Och idag är det min yngre storebror Mattias som fyller 26 år. Så ikväll är vi hembjudna dit på smörgåstårta, mums;).
Och firandet för den här veckan är inte slut efter det heller, haha. Har verkligen hur många som helst i min och H´s släkt som fyller år just i juni. Sen blir det lite lugnt i juli för att det sen ska bli MASSOR med firande i augusti igen. Haha så det här med att jag har haft lätt med att bli av med det flesta kilona kommer jag kanske att få ångra att jag har sagt efter sommaren.

Nu är H ute och klipper gräset. Sen ska han iväg till huset och fortsätta fixa på tomten. Börjar verkligen likna något där nu. Igår fick vi hjälp med att klippa ner häcken på framsidan ordentligt. Så nu är den brun och ful, men den borde nog ta sig om ett tag, annars får vi den brun till nästa år i alla fall.

Nu är mini arg så nu får jag nog slita mig från datorn och underhålla min underbara lilla son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar