torsdag 2 juni 2011

en månad efter

Det händer mycket med kroppen på en månad.
Här är två dagar efter förlossningen.
Här är en vecka efter förlossningen

Och här var igår, då det hade var en månad efter förlossningen.

Man ser verkligen skillnad på bilderna. Vilket är bra för min del. Börjar känna lite panik över att hinna gå ner det sista. Känns som att jag har den jobbigaste biten kvar nu, biten som inte bara kommer att försvinna av sig själv. Men som tur är så har jag ju inte gjort speciellt mycket under den här månaden som har gått. Så nästa steg blir att försöka komma igång med promenaderna ordentligt. Sen till hösten blir det att försöka komma iväg på någon mer träning, typ friskis & svettis, bodypump eller något liknande. Kommer att bli mycket enklare då eftersom vi bor i Gimo igen då och har allt nära och bra.

1 kommentar:

  1. Det har gått jättesnabbt för dig :) Ser ut som att huden hängt med bra också. Min hud hänger massa plus att jag har kvar en extremt stark hormonrand :( Blir badlinne i sommar...

    SvaraRadera