söndag 2 augusti 2009

Söndag

Ja då har två veckor semester gått snart. Imorgon blir det att börja jobba igen. Men det är ju iof sig bara 2v, sen blir jag mammaledig igen;). Om jag inte börjar plugga det vill säga.

Igår blev det en hel del promenader. Först med Anna och barn, sen på kvällen gick jag, Anna och deras hund spåret. Tyvärr så hade det vuxit igen jättemycket så det var på flera ställen som man fick gå i högt gräs. Inte så bra nu när det är så mycket fästingar:/. Jag tror jag hade 6 som kröp på mig och en han sätta sig, usch. Får hoppas att dom fixar till det när skolorna börjar. Tycker det är så skönt att gå i spåret eftersom jag har lite problem med mina knän.

Idag har vi varit å kollat på fotboll. Det var verkligen toppen väder, solen sken HELA tiden. Men när jag åkte hem kom det en riktig regnskur. Tur att man hann packa in barn och vagn i bilen;).

1 kommentar:

  1. Härligt med promenader och massor med promenader är ju för underbart :) Va hade du tänkt plugga om du ska plugga?? :) Kram

    SvaraRadera