tisdag 4 augusti 2009

Irriterad

Idag åkte jag , Oliver och Alex till Östhammar för att hämta ut Furuviks biljetterna. Mina jobbarkompisar som har hämtat ut dom tidigare sa att man inte behövde ringa och boka före så vi åkte bara dit. Å vad händer när vi kom dit, jo vi kunde inte få några biljetter eftersom vi inte hade ringt och bokat. Dom kunde inte lämna ut några andra för dom som höll i det hela var på semester. Suck varför sa dom inte det när jag ringde igår och frågade vilka tider dom hade öppet:/. Aja, personerna som höll i det skulle iaf vara tillbaka imorgon så det blir att ringa å beställa biljetter då ist.
Har även hunnit med att jobba på kvällen 12-21. Det är ju tur att man jobbar med helsköna Cicca;). Det går inte att ha tråkigt när man jobbar med henne.
Imorgon blir det jobb igen 7-12.30. Efter det blir det hem å göra sig iordning för vi ska iväg å äta kinamat med Anna, Fredrik & Alexander.

Nu ska jag ta med mig lilleman å hoppa i säng. God natt gott folk:).

1 kommentar:

  1. usch så irriterad man blir när något sånt händer, då har ni åkt en lång bit också.. typiskt.. blir de till att äta kina mat idag igen : ) så mysigt kramar

    SvaraRadera