onsdag 19 augusti 2009

Onsdag

Idag har jag varit duktig. Har städat en massa här hemma hos min kära mor och på eftermiddagen har jag, Eva, Cillan och Kubben varit hemma och klippt gräset och plockat lite inne. Det behövdes verkligen. Så TUSEN TACK för hjälpen:).

Just nu har jag lite egentid. Oliver ligger och sover och Henke och min lillebror är å fiskar kräftor. Dom blir borta hela natten då dom skulle sova hos Niklas(lillebror) ist. Han har ju liksom ingen hemma som blir störd varje gång dom kommer hem och ska iväg. Så med andra ord så har jag sängen för mig själv inatt:). Ganska skönt faktiskt med tanke på att vi bara har en 1,20 sång här och hemma har vi 1,80. Kan ju säga att det blir lite trångt när Oliver vägrar sova i sin säng:/.

Imorgon ska det ju bli fint väder så då ska vi passa på att var ute:). Har planerat att jag ska klippa gräset här hemma då också. Vi ska ju ha kräftskiva på fredag, så då blir det fullrulle. Det ska kokas kräftor och göras en massa mat. Men riktigt skoj ska det bli;).

Nej nu ska jag krypa i säng. Man måste ju vara pigg om man ska orka med alla sysslor imorgon:)Natti natt

2 kommentarer:

  1. Ojoj, jag tycker du är duktig ist :) Jag skulle med behöva städa.
    Jag och Fredrik delade på en 1,20 säng ända tills jag var höggravid. Vi tyckte det räckte gott och väl tills då. Stackars Fredrik blev kickad av mig och allt vad det var ;) Nu tycker jag det är bra mkt skönare med en stor säng.
    Jag tror jag med ska skaffa Friskis&Svettis-kort. Vi får ta och peppa varandra sen. Mycket roligare då :)

    SvaraRadera
  2. Va du är duktig som orkar städa så mkt, åh jag som ska vara hemmafru på facebook, de stämmer nog inte alls varje dag på mig :) men kanske blir.. hihi :)

    Härligt att de är och fiska kräftor :) De måste vara spännande kul :)

    Kram

    SvaraRadera