fredag 14 augusti 2009

Bloggtorka

Har varit lite av det här nu. Hoppas ni ursäktar men vi har haft lite kaos hos oss:/. Tyvärr så har det hänt en del tråkigheter, men nu hoppas vi på att det går åt rätt håll och att allt ska lösa sig snart;). Man måste ju tänka positivt.

Olivers utveckling går iaf framåt i rasande fart:). Nu kryper han utan några problem och ställer sig upp mot ALLT. Har tyvärr blivit en del fall också, inga farliga som tur är men det gäller att man är med nu.

Har även börjat få ordentlig armträning. Oliver har nämligen fått för sig att man måste gå runt med honom en bra stund innan han ska sova. Å man får INTE sitta å skumpa lite, nej man måste gå HELA tiden. F*n så fina armar man kommer att få, haha.

Ska jobba hela helgen nu. Sista rycket för mig, sen blir jag mammaledig till mitten av januari:).
Blir som sagt ingen plugg för min del:/. När jag sökte hade jag fått reda på att det var distans första halvåret, men så var det tyvärr inte. Utan det är andra terminen som det är distans:(. Aja, får söka till nästa år istället, hoppas på att man kommer in då. Skulle verkligen få ångest om jag inte gör det eftersom jag kom in nu.
Nu ska jag busa lite med sötnosen, för sen blir det att bege sig iväg till jobbet.
Kvällspass idag igen 12.15-21.15
Imorgon blir det 7-16
Å söndag 12.15-21.15

2 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna här hemma för att det ordnar upp sig snart!
    Vad tråkigt att det inte var distans men då behöver du ju iaf inte välja. Är alltid bra för självförtroendet att man kommer in. Självklart kommer du in nästa år med! :D
    Hoppas tänderna kommer upp fort nu så ni får sova. Så trist att det ska bli massa jobbiga nätter igen när det börjat ordna sig :( Oliver kommer ha hela tanduppsätningen innan Alexander får sin första, hihi.
    F*n vad snygga armar du kommer att ha! ;-) De är ju inte lätta de små längre.

    SvaraRadera
  2. Vi får verkligen se till att ses nästa vecka :) Jag ska nog försöka vara borta lite från hemmet så Fredrik får vara ensam mer med Alexander. Uppsalatripp ngn dag kanske? ;)
    Klart vi kommer ses även om jag pluggar :) Jag satt och kikade på Friskis&Svettis i Östhammar och insåg att ett helt år här kostar lika mkt som ett terminskort för studenter i Uppsala, haha. Billigt är bra. Vi får ta och komma igång snart! Jag har börjat med crosstrainern och hopprepet men vad kul det skulle vara med gympa med :)

    SvaraRadera