torsdag 20 december 2012

Julhandling

fick julhandlingen gjord idag, underbart att ha det gjort innan helgen. Så nu har även julbaket börjat. Vi hade en deal här hemma. Jag köper hem och Henke & Oliver får stå för bakningen. Och sen står självklart jag & William för provsmakningen;).
Trodde knappt att jag skulle komma upp ur sängen idag. Båda barnen sover otroligt dåligt just nu. Mycket mardrömmar och ingen vill sova själv. Tyvärr så har Oliver börjat komma över till vår säng igen vilket är helt sjukt jobbigt, får så satans ont i ryggen när han sover mellan oss. Och inatt skulle inte William sova själv heller (vilket han alltid annars gör). Utan jag fick böka ner mig i honom säng där han låg och höll mig HÅRT i handen. Han som i för övrigt hatar när man tar på honom när han ska sova. Hoppas det blir en kort period med mardrömmar och dylikt så vi kan få ordning på nätterna snart. Hade tänkt lägga mig och sova när jag kom hem från storhandlingen idag, men tror ni det blev så, haha. Nej istället var jag bara tvungen att röja undan här hemma. Tycker verkligen det är supermysigt när hela familjen är hemma, men kan ju även säga att det märks när just alla är hemma med. Helt galet vad stökigt det blir.
Nu ska jag mysa med mina små troll en stund, får se vem som slocknar först, dom eller jag;). Skulle verkligen behöva sova tidigt idag för imorgon ska jag bege mig in till stan (helt galet jag vet) för att handla lite småsaker och sen hämta mormor och köra ut henne till mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar