fredag 14 december 2012

Fredagen är här

Har haft en hel del mys dom senaste dagarna. I onsdags var Madde, Malin & Jonathan, Anna, Alexander & Gabriel här på lite middag, bus och prat. Mycket trevligt. Känns som man inte alls hinner ses så mycket som man egentligen skulle vilja. Men jag hoppas vi får till en till date snart;).
Igår hann jag rensa ur kläder ur båda ungarnas garderober. Helt galet vad dom växer och båda har nu bytt till en större storlek. Tänkte först vänta tills efter jul för att se hur mycket nytt jag behöver handla, men kände att jag ändå inte sätter på dom för små kläder så det var lika bra att få bort det på en gång.
Var även på barnens luciatåg igår. Blir alldeles varm i hjärtat av att bara tänka på det. Efter det blir det fika på Olivers avdelning och pyssel på Williams avdelning, mys mys. När vi var färdiga där så åkte vi hem till farmor och fick både mat och fika. Och efter en dag med full rulle hela dagen så fick jag till och med i säng ungarna till kl 20.00, snacka om lycka haha.
Nu sitter ungarna och kikar på barnprogram och äter frukost. Om ett tag ska vi göra oss i ordning för att åka till Öppna förskolan. Sen har Oliver bestämt att vi ska baka lite antingen idag eller i helgen, får se hur mycket orken räcker till:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar