måndag 23 april 2012

Mycket som händer

tiden går i rasande fart och känslan att jag inte hänger med kryper allt närmre. Vår lille kille fyller 1 år om bara 8 dagar. Gah, hur gick det till? Han kom ju precis, medan det samtidigt känns som det alltid varit vi fyra i familjen. Lillfisen går i alla fall helt obehindrat nu:). Det släppte ordentligt när han blev elva månader och efter det har det gått FORT. Mini börjar  verkligen bli stor nu:/. Efter sommaren börjar han på dagis och jag börjar jobbar. Men först får jag njuta av resten av våren hemma med mina fina barn. Sen blir även sambon hemma HELA sommaren;).
Igår var vi som sagt iväg till leklandet och träffade massa fina mammor med deras barn. Kan ju säga att Oliver och Jonathan röjde GÄRNET, haha. William trivdes väldigt bra han med, det fanns massor att titta på och sen fanns det bollar att leka och bita på. Efter det drog vi vidare till IKEA för att äta lunch. Och efter det drog jag och Malin till Gränby för lite shopping. Jag köpte lite nya undisar. Var ju tvungen då jag slutade amma helt för en vecka sen och behovet av ny BH var STORT;).
Var verkligen en toppendag och barnen var verkligen jätteduktiga. Det är verkligen kul att åka iväg när dom sköter sig.
Imorgon blir det en tripp till stan igen. Blir jag, H och William som åker denna gång. Direkt efter Oliver är lämnad på dagis. Har en del som behöver handlas hem. Och eftersom det blir ganska mycket fläng in och ut i affärer så är det lättast att ta det när Oliver är på dagis och man bara har en unge och hålla koll på.

Nu ska jag försöka få i säng våra små troll så jag kan mysa ner min i soffan sen och kika på någon film och dricka lite te.

1 kommentar:

  1. ja de va jätte mysigt och se er =) de måste vi göra om snart :D kram

    SvaraRadera