måndag 16 april 2012

Bra start

älskar när man får en sån här start på veckan. Har varit ute och promenerat en massa under dagen. Först tv¨vändor med hunden och sen blev det en sväng ner på samhället med ungarna. Oliver fick ta cykeln för första gången och det gick väl helt okej. Dock har min son vaxproppar i öronen och lyssnade inte på mig alla gånger så jag fick springa ikapp honom några vändor, men det är väl sånt man får räkna med. Blev även massa bus och lek i lekparken med Anna och barnen. Var verkligen en perfekt dag för att vara ute idag.
Imorgon blir det nog babycafe´t. Var ett tag sen jag var där nu och tror William skulle uppskatta om vi gick dit. Om inte annat så uppskattar jag det;).

1 kommentar:

  1. ja man får mkt motion utav att springa efter barn! haha.. känner igen de på alex =) hehe.. Kram

    SvaraRadera