måndag 13 februari 2012

Tidig morgon på nya veckan

idag bestämde mina kära barn för att det var dags att kliva upp 5.30, gah jag som hade hoppats på en sovmorgon (vilket för mig är att få sova till 7) efter den här kaos natten. Men eftersom jag redan igår hade bestämt att sambon skulle få sig en sovmorgon (han sover fortfarande) eftersom han jobbade hela förra veckan.
Men det är ju tur att solen skiner så man får lite energi. Och efter lunch går vi till öf en sväng, alltid lika skönt att vara där. Bara det här med den anpassade miljön, ungarna kan krypa/gå/springa som dom vill och man själv kan få sitta och ta det lite lugnt och prata med andra mammor.

2 kommentarer:

  1. Jag fick inte heller sovmorgon idag. Hade hoppats på det men Gabriel som krånglat i natt ställde sig upp och sprang iväg alldeles för tidigt i morse (vi låg på madrass båda två då han bara skrek annars :S). Var får de energin ifrån?

    Ses på ÖF!

    kramkram

    //Anna

    SvaraRadera
  2. Åh jag fick inte heller sovmorgon, alexander bestämde sig för att gå upp 5,15. undra varför liksom?! men han kom och lade sig i våran säng och myste lite, sen gick vi upp efter kl va 6.

    ja men absolut får vi planera in en lekdate med barnen :) skulle vara såå himla kul, va så länge sen nu =) ja vi får boka in sen när bebisen har kommit här :) hihi.

    Kram

    SvaraRadera